Hoe verwijder ik het weer uit de stof van mijn kinderwagenzitting?

Dacht dat het wel zou lukken met groene zeep en daarna in de wasmachine maar niet dus:(:(:(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat wil je er dan precies uit halen???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Het weer": kleine schimmelvlekjes doordat de stof vochtig is gebleven. Dit kun je wegkrijgen door een heel klein beetje chloorbleekmiddel door je waswater te doen. Maar pas op, want met een beetje pech heeft de schimmel de stof door en door aangetast en vallen er gaatjes in de stof. Op eigen risico dus...
Rieneke1
11 jaar geleden
hg heeft daar een middel voor, geen ervaring mee verder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oo, ik las de zin dan verkeerd. Ik vatte 'het weer' op als nogmaals..... :-)

Het beste antwoord

Met HG vlekweg weervlekken textiel moet het lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanks, helaas niet helaaml maar wel bijna alles weg:) en wat nog wel is is vervaagd:)

Andere antwoorden (1)

nee het weer kan je normaal gesproken niet meer uit stoffen verwijderen een beetje bleek in het waswater maakt dat de plekjes iets lichter worden ,maar niet verdwijnen ,groene zeep met soda kan je nog eens proberen ,maar ook dat haalt het er niet helemaal uit .met h g heb ik geen ervaring dat kan je misschien eens proberen weet wel dat het veel goede eigenschappen heeft met allerlei schoon maakklussen, en als dat ook niet heeft geholpen kan je misschien een dagje creatief zijn en opnieuw bekleden dat is heel leuk om te doen